The Marine och känsla från gårdagen

Skrivet 2010-03-27 @ 18:03:39

Posted in Vardag | Kommentarer (0)
Herregud, allt roligt var det igår eller vad säger ni flickor?
Tjejkväll igår, som skulle från början vara med alla tjejer i 9:an men typ alla banga förutom jag, Lollo, Micca och Sosso.
Vissa av bilderna har jag blivit ombedd att inte visa så jag lägger snart upp de bilder jag får vissa.

Ikväll blir det myyyys med film och snacks. Tänkte kolla på The Marine och Jeff Dunham arguing with himself. Så klockren asså!

Precis kollat på The Stepfather, ett filmtips för att den är SÅ SJUKT BRA! Men det är en thriller bara så ni vet.
Och jag vet den tar upp typ halva skärmen, men!, den förtjänar det!


Nu ska jag in i duschen!

PussochKram, för trevlighetens skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback