Dåligt samvete och bakat bröd

Skrivet 2010-03-25 @ 17:30:35

Posted in Vardag | Kommentarer (1)
Ja.. ber om ursäkt igen då då! FÖRLÅT! Har så dåligt samvete för det som hände..

Annars så har dagen varit väldigt kulkulkul! Gympan var ganska okej, men HKK:n var jättegod!
Mysigt med te och bakat bröd.. Så gott..

Jsg känner mig lite testa dora.. Lite trög på italienska.

Ska ta en bloggpaus, men tillbaka så snart som möjligt så HÅLL KOLL!

PussochKram, för trevlighetens skull!


Jag i matsalen, jag vet, superful. Men inte Matilda på min högra sida :)

Kommentarer
Postat av: Lollo!!

SÅÅ roligt:D:D

jag tog bilden jag tog bilden:Dhoppandes på ett ben samtidigt som jag äter en macka med skinka ost och smör^^<3

2010-03-25 @ 20:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback