Lost friend

Skrivet 2010-08-03 @ 23:17:12

Posted in Vardag | Kommentarer (3)
Idag träffa man en gammal vän! Okej, inte gammal så men ni fattar. Jag träffa Lollo igen efter 7 veckor! Allla som har bästa vänner vet vad jag pratar om, när man inte ser varann på ett bra tag blir man väldigt glad när man väl gör det!
vi var till Örebro med mina päron och sen shoppa vi loss! Efter åt, hade jag fotoshoot med Frida!

Lite bilder från det då kommer senare!

Nu ska jag rå lyssna John Mayer medan jag fixar med bloggen ännu mer!



Lollo

Kommentarer
Postat av: :D

shit va jag blev glad när vi va i örebro ja fatta då hur jävla mycket jag hade saknat dig :D<3

DU ÄR MIN ALLRA BÄSTA KOMPIS!!

2010-08-08 @ 23:49:17
Postat av: :D

shit va jag blev glad när vi va i örebro ja fatta då hur jävla mycket jag hade saknat dig :D<3

DU ÄR MIN ALLRA BÄSTA KOMPIS!!

2010-08-08 @ 23:49:51
Postat av: :D

jag fatta inte först hur mycket jag hade saknat dig! sen när vi va i örebro sken de upp för mig:D

DU ÄR MIN BÄSTA KOMPIS EWE!<3

2010-08-08 @ 23:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback