Taken... by surprise

Skrivet 2010-03-19 @ 17:02:09

Posted in Vardag | Kommentarer (0)
Dagar flyger förbi, snart påsklov.

Torsdag kväll spenderades hemma hos Krisztina där vi kollade på Taken, gud vilken bra film!!

Men med den filmen, kom mer frågor i mitt lilla huvud. Som t.ex. Varför händer saker just de här människorna?
Jag menar, jag har vart på sjukhuset mer de här senaste 2/3 åren än vad jag vart hela mitt liv! Eller att vissa männsikor måste utsättas för bråk, slagsmål, "kriminella handlingar" och andra har det underbart med ett bra liv.
Frågan, som sagt, kan sammanfattas till ett ord istället, som de flesta hatar. Varför?

Tänk på det, jag vet att jag för det..

Tack till alla som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback